Troost in Jezus Christus



Hoi bezoeker,

Op deze blog kunnen jullie allerlei troostende en andere christelijke teksten lezen.

Als jullie vragen hebben hoor ik het graag!

Ik hoop dat jullie veel aan deze site hebben. Ik probeer regelmatig iets nieuws te plaatsen!


groetjes Judith

donderdag 1 april 2010

Troost bij negatieve kijk.

Heer,
als ik even alleen maar negatieve dingen zie,
laat me uithuilen bij U.
U kunt mij troosten als de beste.

Heer,
leg uw arm om mij heen
zoals Jezus zich met innerlijke ontferming over ons bewoog.
Help ons in bittere tijden.
U heeft het beste voor ons over
Amen Hallelujah!

6 opmerkingen:

  1. Deze tekst heb ik zelf geschreven op een moment dat ik zelf alleen maar negatieve dingen zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal niet saai, juist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Judith!

    Dit is zeker niet Saai!!!!!!!!
    Ik vind het super tof dat je zo uitkomt voor je geloof in Jezus Christus! Ik wil je hiermee ook bemoedigen!! ook al krijg je NEGATIEVE (Anonieme...) reacties!Die mensen weten niet wat de liefde van Jezus is! ze kennen Hem niet Maar op en dag zal hij terug komen tjaa en dan kunnen ze kiezen.. En er zullen altijd mensen zijn die dit lezen en er wel wat aan hebben maar geen reactie zetten! En vergeet niet wat Jezus zij wat jij zo mooi in je blog heb gezet!!!

    Een tekst naar Romeinen 8:31-39.
    -Als God aan onze kant staat,
    wie zal er dan tegen ons zijn?

    -God heeft zelfs Jezus gegeven,
    Dus zal hij alles willen geven.

    -God heeft ons -christenen- uitgekozen,
    wie kan ons dan nog beschuldigen?

    -Wie kan ons veroordelen? niemand toch?
    Jezus is immers voor ons gestorven?

    -Wat kan ons van zijn liefde scheiden?
    Onderdrukking? nood? vervolging? honger?
    Ontbering? Gevaar? Dood?

    -Niemand/niets kan ons van zijn liefde scheiden
    En zo is het! Houd dit altijd in je gedachten! Het is ontzettend moeilijk vaak word je als saai beschouwd als je christen ben! maar dat is het zeker niet Het echte leven begint pas als je een christen ben Het is een leven vol UITDAGING!!
    Ga hier zeker mee door! En Bid dat God jouw de goede woorden mag geven!

    Ik vind het echt super en als je erover wil praten of samen een tekst wil zoeken of wat dan ook Ik ben er voor je en bel gerust is op of kom is langs;)

    En weet dat God dit ook onwijs gaaf vind wat je doet! Hij houdt van jou om wie je bent en maak niet uit wat andere mensen er van vinden God vind het mooi! vergeet dit zeker niet!

    Judith heel veel zegen en ga hier zeker mee door Je kan het!!

    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ken hem ook niet, ik antwoordt nu pas. ik heb net de wolven op de site gestuurd en Jutith heeft gelijk! als je het niet zit zitten kun je gaan janken of je zoekt steun bij God!
    Anoniem
    ps. misschien is de man er in dort nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen